
Товарні оголошення Google Shopping – це один з високоефективних інструментів реклами в AdWords, що дозволяє економічному суб’єкту збільшувати продажі за рахунок показу продукції свого інтернет-магазину. Суть рекламної кампанії полягає в тому, що після введення користувачем конкретного пошукового запиту до Google з’являються банери з фотографією та описом товару.
Вказану інформацію пошуковик бере з фіда рекламодавця, складеного у сервісі Merchant Center. Саме тому в даних оголошеннях, на відміну від стандартної пошукової реклами, не використовуються ключові слова. Однак рекламодавець може підібрати перелік мінус-слів, щоб унеможливити демонстрацію банера за невідповідними запитами споживачів.
Якщо у Вас виникли труднощі з налаштуванням товарних оголошень Google Shopping – спробуйте перейти за посиланням https://adwservice.com.ua/nastrojka-merchant-center-google та звернутися до компанії. Фахівці проаналізують обліковий запис і дадуть відповідь, що налаштовано неправильно і чому реклама не працює.
Основні переваги товарних кампаній
Товарні оголошення Google пошуку залучають на комерційний сайт набагато більше трафіку, ніж звичайна текстова або графічна інтернет-реклама. У банері вказується інформація про запропонований продукт, тому за посиланням переходять лише ті споживачі, яких зацікавила торгова пропозиція.
До переваг цієї рекламної кампанії належать:
- високі показники конверсії (не менше 12%) та клікабельності (не менше 50%);
- зручний формат оголошення, що вигідно виділяє його з іншого рекламного контенту;
- автоматизація націлювання;
- можливість регулярної зміни даних про товарний асортимент та ціни;
- наявність детальної статистики ефективності.
Вартість оголошень Google Shopping задається самим рекламодавцем. Після створення фіда економічний суб’єкт визначає максимальну ціну за перехід для кожної групи товарів.
Особливості ведення рекламної кампанії у Merchant Center

Налаштування Google Merchant Center починається з реєстрації на цій платформі. Сервіс працює тільки з сайтами, які:
- реалізують дозволені групи товарів;
- чітко вказують правила повернення покупок та коштів;
- прописують умови оплати не лише на окремій вебсторінці, а й на сторінці для оформлення замовлення.
Після проходження процедури авторизації необхідно скласти фід товарів у форматі TXT, XML, BZ2, GZ або ZIP.
Всі фіди слід заповнювати максимально повно, залишаючи актуальну інформацію про вартість та наявність продуктів. Економічний суб’єкт може розподіляти товари за категоріями та встановлювати різні ставки для кожної групи.
Гугл не налаштовує товарну рекламу для таких сфер бізнесу:
- транспорт;
- нерухомість;
- всі види послуг;
- квитки та передплати;
- валютні операції.