Сьогодні виповнюється 149 років опорам Крюківського мосту. Саме 25 березня 1872 року відбулося урочисте відкриття та освячення залізничного моста через Дніпро в Кременчуці. Проектував і керував будівництвом моста інженер-полковник А. Струве.
У 1870 році Харківсько-Миколаївська залізниця підійшла до Кременчука з двох сторін: Харків-Кременчук і Єлизаветград-Крюков. Об’єднати ці ділянки в одну лінію було доручено інженер-полковнику А.Струве. А.Струве вже доводилося проектувати і будувати мости через р. Оку в Коломні, Серпухові і через Дніпро в Києві (залізничний міст, знищений в 1941 р). Але міст через р. Дніпро в Кременчуці найбільший з усіх побудованих А.Струве раніше.
Металевий міст у Кременчуці складався з 12 залізних ферм, що спираються на два кам’яних підвалини по обох берегах річки і річкових биках, заснованих на кесонах. Довжина моста – 962 м. Підстави биків і берегових устоїв опущені до скельного грунту. Рейки були укладені на поперечні балки ферм, а для проїзду гужового транспорту був зроблений настил з дощок. Струве будував міст грунтовно й не дивно, що відновлений після війни новий міст спочиває на тих же биків. Його будівництво було завершено на рік раніше запланованого терміну, що заощадило скарбниці понад 1 млн рублів. Урочисте відкриття та освячення моста відбулося 25 березня 1872 року. Слідом за мостом в Кременчуці А.Струве побудував знаменитий Ливарний міст в Петербурзі.