»

У Кременчуці стартує соціальна кампанія «Щастя у 4 руки»



В Кременчуге стартует кампания «Счастье в 4 руки»

Кременчук став одним із шести міст в Україні, де з’явилися рекламні щити із соціальною рекламою кампанії «Щастя у 4 руки». Її мета – зміна усталених в українському суспільстві стереотипів щодо сімейних обов’язків та пропагування рівномірного розподілу домашніх справ між подружжям.

Такі хатні клопоти, як прибирання, миття посуду, приготування їжі, а також догляд за дитиною вважаються типово жіночими справами. У той же час, багато розлучень виникає саме через подібний нерівномірний розподіл домашніх обов’язків. Дружина відчуває несправедливість ситуації, бо часто жінки працюють нарівні з чоловіками. При цьому, відповідно до експертних розрахунків, чоловіки витрачають на виконання сімейних обов’язків приблизно у 3,5-4 рази менше часу, ніж жінки.  Кампанія покликана донести до молодих людей ідею про те, що робити ці справи разом “у 4 руки” легше, адже тоді подружжя більше часу проводитиме один з одним, спілкуватиметься з дітьми і ніхто не відчуватиме дискримінації.

«Якщо спробувати трохи глибше розібратися в причинах тієї нерівності, яка, на жаль, все ще існує в українському суспільстві, ми побачимо, що вона є результатом розповсюджених стереотипів щодо ролі жінки та чоловіка у суспільстві, – каже Нузхат Есан, представниця Фонду народонаселення ООН в Україні. – Жінці досі відводиться традиційна роль матері та дружини, що не є чимось поганим само по собі. Негативною є ситуація, коли яскраві, розумні і талановиті жінки не виходять за межі цих традиційних ролей, виділених для них суспільством. Перевантажені сімейними обов’язками та через брак часу, вони залишають мрії досягти висот у професійній кар’єрі. Соціальний «рецепт» є настільки потужним, що молоду жінку тридцяти років, якщо вона ще не має чоловіка та дітей, часто вважають невдахою. Тому зміна традиційних стереотипів якраз і створює свободу вибору – фундаментальне право кожної людини. Ось у чому ідея нашої кампанії. Ми хочемо посадити зерна іншого способу співіснування у парах, більш легкого та приємного – розподілу сімейних обов’язків для того, щоб у кожного в парі лишалось більше часу для професійного зростання». 

Часто буває і так, що чоловіки повністю віддають себе кар’єрі, намагаючись слідувати покладеному суспільством на них обов’язку бути єдиним «годувальником» сім’ї, у той час, як жінка все більше віддає себе дому та дітям. У такій ситуації вони починають жити різними життями, у них залишається все менше «точок дотику», і як наслідок – такі сім’ї часто розпадаються. На противагу таким ситуаціям, приклади багатьох щасливих сімей доводять, що робити хатні справи «у 4 руки» корисно для зміцнення родини. Це таке ж спільне проведення часу, як сімейна вечеря чи перегляд кіно. Пари, що доглядають за дітьми разом, мають слухняних та щасливих дітей, бо ті забезпечені найнеобхіднішим у житті – батьківською увагою та любов’ю, і ніякі іграшки у світі цього не замінять.

Наразі у місті розміщено 20 сітілайтів із соціальною рекламою кампанії «Щастя у 4 руки» із закликом «Пам’ятай: разом удвічі легше!». Рекламна кампанія триватиме до кінця року. Планується також розміщення реклами на білбордах міста. Окрім Кременчука заклики про «Щастя у 4 руки» побачать у Києві, Дніпропетровську, Одесі, Запоріжжі та Харкові.

Як свідчить практика, тільки постійний контакт з певним закликом може мати вплив на людину. Більш того, кампанія має на меті змінювати усталені стереотипи про те, що всі домашні справи – суто жіноча прерогатива. Саме таку модель ми спостерігали з дитинства в багатьох сім’ях, які нас оточували – сусідів, родичів, знайомих і навіть, можливо, батьків. 

«Ми щиро  сподіваємося, що ця рекламна кампанія зможе змінити не одне життя та зміцнити багато сімей. Адже це неймовірно простий та дуже дієвий рецепт сімейного щастя!» – говорить пані Есан.

Кампанію «Щастя у 4 руки» реалізує Фонд Народонаселення ООН в Україні за підтримки Міністерства соціальної політики України.

Инструкция как комментировать


Кременчуг